minibar

lördag 24 oktober 2009


Hej på er alla som kollar in min blogg,

Nu har jag inte skrivit på några dagar men ska försöka göra en saman fattning av min vecka.

Veckan har varit full av läkarbesök för min del, håller på med en sjukdoms utredning vad som felas mig, men det löser sig dog till det bästa.

Och vädret har varit tråkigt så det har inte varit så kul att gå promenader med Zimba, men det är tur man har henne annars skulle jag nog bliva stillasittande,

Och så en tråkig nyhet min älskade katt Pärlan blev överkörd häromdagen vi åkte till vetrenären men det gick tyvärr ej att rädda hennes liv, det blev många tårar,, Och har det blivit lite julpyntat i min loppis så det känns rätt okey tomtarna lyser så rött och grant på hyllorna.

det har också blivit lite fixat i lägenheten, nya gardinstänger, nytvättade fönster vilket behövdes så nu kan man se ut igen, Och dum klok som jag är så åkte julgardinerna upp så slapp jag byta en gång till, Klokt eller hur.fick nya köks stolar av min svägerska jätte fina ek stolar, så dom gammla blir ved i pannan,, Tack o Hej för idag, var rädd om er tills vi hörs nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar