minibar

söndag 18 oktober 2009

Fönster puttsardagen


Sitter här tidigt på morgonen har inte kunnat sova gick upp 02,00,,satte igång en tvätt springel o letar efter mina ljuslycktor i källaren har vell gömt dom fö väl.

igår blev det fönsterputsnig i hela huset.skall sätta upp nya gardinstänger i alla fönster. Det nalkas fö jul, tänkte lika bra att börja så slipper jag stressa, Loppisen blevdet också lite uppplockade tomtar o saker, MIN älskade make kom upp vid 4 men titta på klockan sen gick han o sov igen, är så avundsjuk på gunnar som kan sova såååå got på kudden,Min älskade dotter fick höra att jag tvätta fönster igår, det är det trisstaste hon vet, lova o hjälpa med det ute i Josefins hus, där Elinor och Micke sliter för att bli färdiga tills babyn kommer, Nä slut för denna gång, Ha en bra dag, Hälsningar LISE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar